ubr.ua - украинский бизнес ресурс : Нова станція столичної підземки "Іподром" прийме перших пасажирів вже наприкінці року - обіцяють метробудівці. А зупинка Теремки - у 2013-му. Зараз на об’єкті - інтенсивні роботи. Замість рейок у тунелі - бетон. А замість вагонів метро - вантажні автомобілі. Подробиці - у сюжеті журналістів телеканалу UBR. Щоб повністю добудувати синю гілку метрополітену в Києві - потрібно майже два мільярди гривень. Зараз метробудівці мають заледве десяту частину. Однак зупиняти роботи - не можна. Порожні тунелі заллє вода. Вже до кінця року ось на цьому місці запрацюють ескалатори нової станції метрополітену Іподром. Метробудівці задля цього працюють у три зміни. Зараз же тут суцільне провалля. Зараз метробудівці проходять перегін між станціями Виставковий центр та Іподром. Одночасно пробурюють два тунелі. Бурові машини щодоби проходять близько 6 метрів. Можуть і більше, але складні геологічні умовин гальмують процес. Відпрацьовану породу прямо з бетонного жолобу вантажівками відвозять до технологічного розриву, де краном піднімають на поверхню. Олег Тимченко, бригадир бригади прохідників: "Раньше просто не могли идти от "Лыбедской", под Лебедью не могли идти сюда - потому-что - это обводненные грунты. Лыбедь, озера Голосеевские. Сейчас благодаря новым технологиям и германскому щиту есть возможность пройти в этих сложных условиях". Петро з Києва метро будує вже не перший рік. Брав участь у спорудженні чотирьох попередніх <b>...</b>
Длительность: 2:17
Скриншоты к видео
Як будують нові станції київського метро
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.